Domov Splošni pogoji uporabe

Splošni pogoji uporabe

​SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine kvacka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice in dolžnosti kupca in spletne trgovine kvacka.si  v nadaljevanju ponudnik, spletna trgovina ali prodajalec) ter urejajo poslovni odnos med njima.

Spletna trgovina kvacka.si si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan nakupa, so za kupca zavezujoči, zato vam svetujemo, da si jih vedno preberete zaradi morebitnih sprememb. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora označiti, da je z njimi seznanjen.

​​
OSNOVNI PODATKI PONUDNIKA

Naziv:  Jadranka Smilijć s.p.

Naslov:  Badovinčeva 4, 3270 Laško

Davčna številka:  96791390

Zavezanec za DDV: ne

Matična številka:  8118396000

Datum vpisa v register:  4. 1. 2018

Glavna dejavnost (SKD):  J62.010 – Računalniško programiranje

Elektronski naslov:  info@kvacka.si                  

Spletna stran:  kvacka.si

OPREDELITEV POJMOV

Spletna trgovina je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Jadranka Smiljić s.p.

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini kvacka.si opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino, torej kupec. Registriran uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

Sedež ponudnika je na naslovu: Ronkova 8, 2380 Slovenj Gradec

Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.

DOSTOPNOST  INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),

kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

način plačila in dostave ter stroški dostave,

rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

REGISTRACIJA

Za uspešen nakup je registracija kupca je obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.  

Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime (njegov naslov elektronske pošte) ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate.

PONUDBA, CENE, DOBAVNI ROKI

Cena v spletni trgovini kvacka.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik prislužijo pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Če kupcu sprememba ne ustreza ima pravico od nakupa odstopiti.

NAROČILO IN CENE

Kupoprodajna pogodba med Jadranka Smiljić s.p. in kupcem je v spletni kvacka.si sklenjena v trenutku, ko Jadranka Smiljić s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Jadranka Smilljić s.p. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

ROK DOSTAVE

Vsa naročila odpošljemo v najkrajšem možnem času. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

NAČINI PLAČIL

Spletna trgovina kvacka.si omogoča naslednje načine plačila:

po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,

Paypall

Plačilne kartice v sistemu Stripe

Stroški pošiljanja in embaliranja je 3.5€

Možen pa je tudi osebni prevzem na Ronkova 8, 2380 Slovenj Gradec. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

IZDAJA RAČUNA

Jadranka Smiljić s.p. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer poleg naročenega blaga. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

POSTOPEK NAKUPA

I. Izbira izdelka: Na spletni strani kvacka.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani kvacka.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v Jadranka Smiljić, Ronkova 8, 2380 Slovenj Gradec (040 759 795)

3. Način plačila: plačilo po predračunu, stripe, paypal

4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@kvacka.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: (naziv in naslov podjetja)

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina kvacka.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Jadranka Smiljić s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da (naziv podjetja) včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo (naziv podjetja) kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

PRITOŽBE IN SPORI

Jadranka Smiljić s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jadranka Smiljić s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kvacka.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Jadranka Smiljić s.p. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Jadranka Smiljić s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si (naziv podjetja) prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. (naziv podjetja), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Slovenj Gradec, 30.11.2022

Jadranka Smiljić

Naša spletna stran uporablja piškotke, da vam zagotovimo najboljše virtualno doživetje! Sprejmi Preberi več

Spletni piškotki